вторник, 24 март 2009 г.

Миникардс запазва миналогодишните цени за реклама на територията на Варна

Въпреки нарастналите цени за печат и дистрибуция, Миникадс България ще запази непроменени цените за включване в системата през 2009 г. на територията на гр. Варна.

Причините за това са няколко. Заради високата ефективност на канала, голяма част от миналогодишните ни клиенти заявяват намерения и този сезон да рекламират на територията на града и комплексите. При очаквано слаб туристически сезон, каквито са прогнозите, е нормално да се очаква и по-слаб ефект от рекламата. Целта ни всъщност е да запазим за старите ни клиенти съотношението им разходи/ползи от участието в системата.

В същото време сме длъжни да предложим на новите ни клиенти алтернативен подход за рекламиране на дейността им по време на криза. С други думи, колкото и малко да са туристите през този сезон (нещо, което на този етап никой не може да прогнозира), Миникардс ще направят възможно до тях да достигнат посланията и предложенията на всички, които предлагат продукти или услуги, предназначени за туристите и гостите на града. И ако това стане на възможно най- ниска цена за достигнат потенциален клиент, още по- добре за ревизираните маркетингови бюджети. Така за всеки нов рекламодател ще бъде възможно да тества сам ефективността на системата по време на криза, което пък ще му помогне да направи достатъчно добри разчети за следващата година.

Няма коментари:

Публикуване на коментар